Kesä 2023 / Mopo- ja moottoripyöräopetus

Autokoulussamme on 2+1 opettajaa kaksipyöräisten opetuksiin. Tommilla ja Olli-Valtterilla yhteensä yli 20 vuoden kokemus mopo- ja moottoripyöräopetuksesta. Lisäksi Ali aloittaa harjoittelun moottoripyöräopettajana, joten.. Jos haluat kannustavaa ja osaavaa opetusta – ilmoittaudu kursseillemme! Meillä et joudu odottelemaan ajotunneille pääsyä ja lisäksi olet ammattitaitoisen opettajan opastuksessa. Tervetuloa!

Moottoripyörä ja mopokausi pärähtää käyntiin kohta toden teolla ja nopeat maksivoivat koko ajokauden ilmoittautumalla nyt kurssille.

Ilmoittautumalla nyt mopo- tai moottoripyöräkurssille voit maksimoida ajokautesi pituuden. Tekemällä nyt ennen lumien sulamista teorian pois alta, pääset heti ensimmäisten joukossa ajotunneille kun kelit sallivat ja kokeita löytyy taas Malmin Ajovarmasta. Lisää tietoa saat toimistosta,

Uutta! Autokoululla on testissä VR-laseilla ajettava simulaattori joulukuun loppuun.

Autokoulumme on saanut testiin uuden ajosimulaattorin joulukuun loppuun saakka. VR-lasit mahdollistavat esimerkiksi monipuolisemmat peruutusharjoitukset. Tiesistkö, että kultapakettimme sisältää vapaan simulaattorin käyttöoikeuden, eli ajelet niin monta tuntia simulaattorilla kuin haluat. Nyt kannattaa hyödyntää uusi teknologia ja varailla simulaattoritunteja – aikoja löytyy hyvin joululomillekin!

Autokoulun loma-ajat – autokoulun toimisto on kiinni 11.7-22.7.2022. 13.6-17.6.2022 toimisto on auki ainoastaan ma-to klo 10-12.

Autokoulun opettajat lomailevat osittain heinäkuussa ja yksittäisiä viikkoja kesä- ja elokuussa. Voit kysyä tarkemmat ajat omalta opettajaltasi tai autokoulun toimistosta.

Mopo- ja moottoripyöräoppilaille järjestetään teoriatunti luokassa torstaina 10.3 klo 17, jossa käsitellään luokkien erityispiirteitä. Tunti on vapaaehtoinen ja siitä ei koidu lisäkustannuksia. Ilmoittaudu toimistoon!

B-course in English

B-course in English Theory lessons (EAS 4h + RTK 4h) are online lessons, which you study at home. All you need is computer or tablet-computer and a working internet connection. You can choose car with manual or automatic transmission for training. BRONZE 859€ 8 x 45min online theory lessons (EAS and RTK) Netreeni -program Office and…