Ajokortti opetusluvalla

Yhteistyötä ja tuloksia opetuslupalaisille

Opetuslupa on joustava tapa hankkia ajokortti. Lainvaatimat teoriatunnit sekä riskientunnistamiskoulutus käydään autokoulussa.

Meiltä saat ammattilaisten vinkit kotiopetukseen.

Hyödynnä omatoimisen oppimisen ja autokoulun yhdistelmä

Opetusluvalla ajajien täytyy lain mukaan käydä ensimmäistä ajokorttia suorittavien turvatunnit (EAS). Nämä neljä turvallisuuteen liittyvää teoriatuntia voi suorittaa virtuaalisesti missä tahansa omalla laitteella (esim. tietokone, tabletti, älypuhelin) joustavin kellonaikoihin.

Ennen ajokokeeseen menoa oppilaan pitää olla suorittanut myös riskientunnistamiskoulutus (RTK). Kurssin voi suorittaa monella eri tyylillä sekoitellen ajoja autolla ja simulaattorilla.

Myymme paketit erikseen, koska on järkevämpää tehdä autokoulun pakolliset osat erikseen kun aikaa näiden välillä voi olla useampi kuukausi. EAS-tunnit on tarkoitus tehdä ennen opetuslupa opetuksen alkamista kun taas RTK-tunnit siinä vaiheessa, kun ajaminen on jo itsenäisempää. Tällöin voidaan antaa viimeiset vinkit ja kehityskohteet juuri ennen ajokoetta.

Erikseen meiltä on hankittavissa myös muita tukipalveluita opetuslupaoppilaille. Varsinkin painettujen kirjojen hankkiminen EAS-tuntien lisäksi on ollut suosittua.

Autamme paperiasioiden ja opetuksen etenemisen kanssa. Ole reippaasti yhteydessä!

Opetuslupa- ja autokouluopetuksen helpolla yhdistämisellä saadaan räätälöityä oppimista opetuslupalaisen tarpeen mukaan.

Opetuslupakurssit hinnasto

EAS KURSSI

80€

EAS eli ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus
EAS-tunnit täytyy käydä ennen ajo-opetuksen aloittamista, mikäli oppilaalla ei ole aikaisempia ajokortteja

• 4 teoriatuntia liikenteen perusteista (EAS)
  • Netreeni -teoriakokeen harjoitusohjelma

RISKIENTUNNISTAMISKOULUTUS (RTK) SIMULAATTORILLA

269€

Riskientunnistamiskoulutus (RTK), on opetusluvalla ajokorttia suorittavalle pakollinen.

Kurssi suoritetaan viimeistään ennen ajokoetta.

Kurssilla ajetaan yksi ajotunti autolla ja kolme ajotuntia simulaattorilla teoriatuntien ohella.

• 4 teoriatuntia (à 45min)
  • 1 ajotunti (à 50min) autolla
  • 3 ajotuntia (à 50min) simulaattorilla

RISKIENTUNNISTAMISKOULUTUS (RTK) LIUKKAAN KELIN RADALLA

299€

+ liukkaanradan käyttömaksu 80€

Riskientunnistamiskoulutus (RTK), on opetusluvalla ajokorttia suorittavalle pakollinen.

Kurssi suoritetaan viimeistään ennen ajokoetta.

Kurssilla ajetaan taajama-, maantie- ja liukkaan kelin aiheiset ajotunnit autolla sekä pimeänopetus simulaattorilla pakollisten teoriatuntien lisäksi.

• 4 teoriatuntia (à 45min)
  • 3 ajotuntia (à 50min) autolla
  • 1 ajotunti (à 50min) simulaattorilla

Muut hinnat opetuslupalaisille