Osoitteemme Vanha Helsingintie 18 on samassa paikassa, kuin vanha osoitteemme Latokartanontie 7.

Emme ole muuttaneet, vaikka postiosoitteemme on muuttunut. Latokartanontien nimi on vaihdettu Vanhaksi Helsingintieksi Helsingin kaavoituksista päättävien tahojen toimesta. Mikäli käytät navigaattoria, saattaa se löytää vanhan osoitteemme paremmin.

Peruutusaika pe 29.3 klo 10-14 liukkaan kelin radalle ja riskientunnistamiskoulutuksen teorioihin.

Riskientunnistamiskoulutuksen teoriat ja liukkaan kelin rata pe 29.3 klo 10-14 Kaksi riskientunnistamisajotuntia varataan erikseen. Kurssin hinta 378€ + 80€ (tai jos pimeän opetus on aiemmin suoritettu niin 299€ + 80€). Jos kiinnostuit peruutuspaikasta, ole yhteydessä autokoulun toimistoon 0400 274 700.

Mopo- ja moottoripyöräkurssit pärähtävät taas käyntiin maanantaina 4.3.2019!

Mopo- ja moottoripyöräkurssit alkavat maanantaina 4.3.2019 aloitusinfolla klo 17:30. Kurssiin liittyvät teoriatunnit ovat to 7.3 klo 17:30. Ajotunnit alkavat heti, kun kelit ja teiden kunto sallii. Ilmoittaudu mukaan kurssikalenterissa! Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä toimistoon.

Riskientunnistamiskoulutuksen teoriatunnit löytyy nyt joka toinen viikko luokkaopetuksena 12.2.2019 alkaen

Olemme lisänneet autokoulun kalenteriin luokkaopetuksessa toteutettavaksi riskientunnistamikoulutuksen teoriatunnit. Näet tulevat tunnit omasta kurssikalenteristasi (webauto). Huomaa kuitenkin, että klo 13 rtk-teoriat koskevat vain kyseisen päivän rtk-ryhmää (teoriat ovat Vantaan radalla). Eli kaikki klo 17:30 alkava opetus on autokoululla. Tiistaina 12.2 ja keskiviikkona 13.2 klo 17:30 tunnit ovat ensimmäisen kerran luokassa. Tervetuloa! ..ja lisätietoa saa tietysti toimistosta.